Skip to main content

Freedom and socialism (स्वतन्त्रता र समाजवाद ) part 1

नेपाल सद्भावना पार्टी का सात सिद्धान्त

नेपाल सद्भावना पार्टीले सात सैद्धान्तिक अवधारणा लाई आधार मानेर आगामी दिन मा आफनो राजनीतक र सांगठनिक कार्य गरने छ । स्वतन्त्रता, समानता, संघीयता, स्वराज, सुराज । समृद्धि र सामाजिक न्याय हुन । उदारवादी समाजवाद लाई आफ्नो मार्ग दर्शक सिद्धान्तको रुपमा अंगीकार गरी समतामूलक समाज को निर्माण नेसपाको लक्ष्य हो ।  

बहुदलीय जनवाद, वैज्ञानिक समाजवाद र प्रजातांत्रिक समाजवाद  जस्ता सिद्धान्त हरु सीत नेपालका जनता र राजनीतक समुदाय परिचित छन तर उदारवादी समाजवाद नेपाली राजनीतिका लागि नया अवधारणा हो र देश र जनताको प्रगति का लागि उपयोगी हुने छ र त्यस्का कारण हरु छन । अहिले लोकतन्त्र र जनताको नागरिक र राजनीतिक अधिकार खतरा मा छ त्यसैले गर्दा उदारवाद आवश्यक छ । विकास र  समृद्धि जनताको अधिकार हो, त्यस कारणले पनि उदारवाद आवश्यक हो ।  संघीयता पनि खतरा मा छ , त्यसैले गर्दा स्वराज र सुराज बारे नया सिरा देखि बहस आवश्यक छ । बिना सामाजिक न्याय को विकास र  समृद्धि को कुनै अर्थ हुंदैन , त्यसैले गर्दा समाजवाद आवश्यक छ । 

भविष्यका लागि एउटा नया मार्ग चयन गर्दा  प्रचलनमा रहेका सिद्धान्त र अवधारणा हरुको बारेमा हामीहरु र विशेष गरी युवा पुस्ता प्रष्ट हुनु आवश्यकक छ । त्यसका लागि व्यवस्थित लेखन र संवाद आवश्यक छ ।मैले यो प्रयास शुरु गरेको छु । स्वतन्त्रता को अवधारणा बाट म लेखन शुरु गर्दछु र सात वटा अवधारणाको बारे मा लेख्ने छु।

यस लेखमा स्वतन्त्रता र समाजवाद दुबै अवधारणा को इतिहास का साथ साथै दुबै बीचको  अन्तर्सम्बन्ध र अन्तविरोधको माथि प्रकाश पार्दै वत्र्तमान अवस्था र चुनौती को बारेमा आकलन गरिएको छ ।  स्वतन्त्रता र समाजवाद को अर्को भाग पनि लेख्दै छु । 


 

 

:jtGqtf / ;dfhjfb

g]kfnsf] ;+ljwfgn] :jtGqtfsf] g};lu{s clwsf/nfO{ dfGotf k|bfg u/]sf] 5 t/ clwgfosjfbL ;dfhjfb sf] lgdf{0fsf nflu  sfg'g agfO pSt clwsf/ nfO{ aflwt / ;+s'lrt ul/Psf] 5 .

 

efu !

 :jtGqtf s] xf] M

r]tgzLn dflgif sf nflu :jtGqtf ;a} eGbf dxTjk"0f{ g};lu{s clwsf/ xf] / h'g ;dfhdf r]tgzLn dflgifsf nflu /fHon] :jtGqtfsf] clwsf/ nfO{ dfGotf k|bfg u/L ;'/lIft ul/Psf] x'G+b}g Tof] ;dfh 1fg, lj1fg / k|ult af6 6fF8f x'G5 . :jtGqtf sf] clwsf/sf] cjwf/0ff Jofks 5 / dfgj r]tgfn] ljleGg k|sf/sf] :jtGqtfsf] klxrfg / kl/efiff u/]sf] 5 . :jtGqtf sf] klxrfg / kl/efiff bfz{lgs / l;4fGtsf/x?n] klg ljleGg sfnv+8df ub}{ cfPsf x'g . /fhgLlts bz{g If]qdf pbf/jfbL / ;dfhjfbL bz{g sf] cxd\ efu ;jtGqtf sf] cjwf/0ffdf s]lGb|t 5 . t/ :jtGqtfsf] cjwf/0ffaf/] b'a} /fhgLlts bz{g sf] aLr lj/f]wfefif  kfOPsf] 5 . pbf/jfbL bz{g n] :jtGqtfnfO{ dfgjsf] g};lu{s clwsf/ dfg]sf] 5 . g};lu{s clwsf/ eGgfn] To:tf] clwsf/ h'g dflgif nfO{ O{Zj/ jf k|s[lt b\jf/ k|fKt 5 / /fHon] To:sf] xgg ug{ ;Sb}g . pbf/jfbL bz{g df ;DklQsf] clwsf/ sf ;fy ljrf/ / cleJolSt sf] :jtGqtf / /fhgLts bn cyjf cGo s'g} ;+3 ;+:yf sf]  u7gsf] clwsf/ nfO{ g};lu{s clwsf/sf] ?kdf :jLsf/ u/]sf] 5 .

;dfhjfbL ljrf/wf/f n] klg :jtG1tfsf] cjwf/0ff nfO{ :jLsf/ u/]sf] 5 t/ o; cjwf/0ff cg';f/ cly{s zf]if0f / c;dfgtf  ePsf] ;dfhdf dflgif :jtGq x'+b}g . o; cjwf/0ff cg';f/ cfly{s ;dfgtf ePsf] / s'g} k|sf/sf]  cefj g ePsf] ;dfhdf dfq dflgif :jtGq x'g ;S5 . t;y{ cfly{s ;dfgtf / ef}lts k|r'/tfsf] cj:yf xfl;n ug{ pbf/jfbLx? n] eg]sf] :jtGqtfsf] clwsf/ nfO{ /fHo n] aflwt cyjf ;+s'lrt ug{ ;S5 . o; af6 k|i6 x'G5ls pbf/jfbL bz{g n] :jtGqtf nfO{ h'g ;'s} kl/l:ylt / ;dfh ljsf;sf] r/0fdf :jLsf/ u/]sf] 5 eg] ;dfhjfbL bz{gn] :jtGqtf nfO{ cfkm\gf] nIo jf clei6sf] ?kdf :jLsf/ u/]sf] 5 . 

:jtGqtfsf] cjwf/0ffsf] s|lds ljsf; a'emg sf nflu  O+un}+8df  /fhf n] !@!%df hf/L u/] sf] d}Ugf sf6f{ sf] 3f]if0ff kq b]lv ;g\ !^** sf] u\nf]l/o; s|f+ltsf pknlAwx?sf] cWoog ug[ k5{ . ;g\ !@!% sf] 3f]if0ff kq nfO{  Magna Carta Libertatum cyf{t Great Charter of  Freedoms / /fhtGq / hgtf aLr eLif0f ;+3if{sf] cj:yfdf /fhf n] ef]if0ff  elgG5. la|6]gsf] !@!%sf] d}Ugfsf6f{ /fhzfxL 3f]if0ffnfO{  the foundation of the freedom of individuals against the arbitrary authority of the despots elgG5 .

O+un}+8 df ;g\ !@!%sf] d}Ugfsf6f{ 3f]if0ff b]lv  !^** sf] s|f+lt ;Dd cfO{ k'Ubf ToxfF sf cfd hgtf / ;+;bn]   /fhf / rr{sf]  clwgfosjfbL ;Qf sf] lj?4df w]/} clwsf/ / :jtGqtfx?  Xfl;n u/L ;s]sf lyP .  To;/L xfl;n u/]sf d"n :jtGqtfx? ljrf/ / cleJolStsf] :jtGqtf, ;DklQsf] clwsf/, lagf sf/0f lu/km\tf/L lj?4sf] clwsf/  (habeus corpus )  / :jtGq Gofofnosf] clwsf/ x'g .

Oltxf;sf] o; sfnv+8df ePsf 36gfx?sf] cWoogsf] cfwf/df pbf/jfbL bz{g sf] hGd ePsf] xf] . dflg;sf] :jtGqtf pbf/jfbL bz{gsf] d'n cfwf/ xf] . o; bz{gn] :jLsf/ ub{5 ls dflgifsf] hLjg / :jtGqtfsf clwsf/  k|s[lt k|bQ jf O{Zj/ k|bQ g};lu{s cflwsf/ x'g / /fHon] tL tL clwsf/x?sf] xgg ug{ ;Sb}g .  k|To]s dflgifdf cGtlg{xLt /x]sf] ljrf/, ljj]s / cleJolSt / ;f+u7g / Joj:yfkg  ug{ ;Sg] Ifdtfsf] g};lu{s u'0fg} dflgifn] pkef]u ug]{ :jtGqtfsf] ?k x'g . t/ Oltxf; n] bzf{p+5 ls /fHf;Qfn] klxn] klg oL clwsf/x?sf] xgg u/]sf] x'G5 / dfgj ;dfhsf] ljsf; nfO{ aflwt u/]sf] x'G5 . !(!& sf] ?;L s|f+lt ;Dd pbf/jfb /fhf / rr{sf] lg/+s'z ;Qfsf] lj?4df ul/Psf] hg ;+3if{sf]] pkh xf] .

 /fHo;Qf n] oL clwsf/x?sf] xgg eljiodf ug{ g ;sf]; ;f]rsf] cfwf/df ;Qfsf] k[ySsLs/0f / sfg'g b\jf/f oL clwsf/x?sf] ?Iffsf] cjwf/0ff ljsl;t eO{ /fh;Qf af6 :jtGq Gofofnokflnsfsf] cjwf/0ffsf] ljsf; eof] . pbf/jfbL bz{gdf  law nfO{ reason sf] reflection dflgG5, wishful thinking sf] kl/0ffd xf]O{g . wishful thinking cyf{t s'g} clei6 jf :jfy{sf] k"lQ{ sf nflu sfg"g clwgfosjfbL Joj:yfdf /fh;Qf nfO{ lgoGq0f df /fVg]x?n] agfp+5g . ha ;Dd Oun}+8df ;+;bsf] sfg'g agfpg] clwsf/ :yflkt ePsf] lyPg , To; a]nf ;Dd sfg'g /fhfn] lblGyP.  /fhf klg /f]dg rr{sf] cwLgdf /x'Gh]n ;Dd /fhf rr{sf] cg';f/ zf;g uy]{ . 

O+un}+8 df !# cf}+ ztfAbLsf] k|f/De b]lv !&jf]+ ztfAbLsf] cGt ;Dd ePsf 36gfx?sf] k|ToIf k|efj cd]l/sf df kof] . cd]l/sf To; a]nf O+un}+8sf] pklgj]z lyof] . cd]l/sL hgtfn]  la|6]gsf]  zf;g af6 :jtGq x'g] ;+3if{ ub}{ ;g\ !&&^ df pbf/jfbL bz{gdf cfwfl/t  cfkm\gf]   ;+ljwfg hf/L u/]]{ h'g ljZjsf] k|yd lnlvt ;+ljwfg xf] . cd]l/sL ;+ljwfgn] :jtGqtf nfO{ O{Zj/ k|bQ clwsf/sf] ?kdf :jLsf/ u/]sf]5 . dflgif sf g};lu{s df}lns clwsf/sf] /Iffsf nflu ;Qfsf] k[ySsLs/0f / :jtGq Gofokflnsf cd]l/sL ;+ljwfgsf  d'Vo ljz]iftf x'g .

cd]l/sL s|f+lt kl5 !&*( df ePsf]  kmf+;]nL s|f+lt klg :jtGqtf / dflgifx? aLr ePsf] g};lu{s ;dfgtf h:tf] pbf/jfbL cjwf/0ffsf] hudf ePsf] xf] . ToxfF s|f+lt kl5 ag]sf] ;+ljwfgn] :jtGqtf, ;dfgtf, ;DklQ sf] clwsf/nfO{ dflgifsf] g};lu{s clwsf/sf] ?kdf :jLsf/ ub}{ cd]l/sL / la|l6z ;+ljwfg eGbf Ps sbd cuf8L a9L dflgifnfO{ nfO{ s'g} k|sf/sf] bdg sf] k|ltsf/ ug]{ clwsf/ nfO{ klg ;+j}wflgs dfGotf lbPsf] 5 .

pbf/jfbL bz{gdf :jtGqtf k|To]s dflgifsf] hGdl;4 clwsf/ eP klg Ps hgf sf] :jtGqtfn] csf{sf] :jtGqtf aflwt gxf]; ;'lglZrt ug{sf nflu sfg'gsf] zf;gsf]  cjwf/0ff ljsl;t x'++b} uof] . To:sf] kl/0ffd:j?k ljleGg pbf/jfbL b]z x?df k|To]s JolStsf] :jtGqtfsf] clwsf/sf] /Iffsf nflu x/]s JolStsf] :jtGqtf nfO{ To; xb ;Dd sfg'g b\jf/f ;Lldt u/]sf] kfOG5  h;n] ubf{ cGo dflgifsf] :jtGqtf xgg g xf];.

Kf"jL{o k|frLg ;Eotfdf klg ;dfhjfbL cy{t+qsf] cEof; kfOG5 . O{zfk"j{ t]:qf] ztfAbLdf rGb|u'Kt df}o{sf] zf;gsfndf /fHo ;dfhjfbsf] lr+tgdf cfwfl/t cy{t+qsf] Joj:yf lyof] . sf}l6No ;d|f6 rGb|uKt sf] /fhgLlts ;Nnfxsf/ / ;xof]UfL lyP . Roger Boesche n] n]v] sf] k:ts The first great political realist Kautilya and his Arthashastra df o:sf] pNn]v kfOG5 . Roger Boesche n] r+b|u'Kt df}of{ nfO{  socialized monarchy sf] pkdf lbPsf 5g / pgsf] ;fd|fHo nfO{ "a sort of state socialism and the world's first welfare state " eg]sf 5g .  o; k':tsdf pNn]v eP cg';f/ pgsf] zf;gsfndf gLlh ;DklQsf] clwsf/ lyPg / /fHo nfO{ rnfpg] s/ z'b| / >ldsx?n] lblGyP / abnfdf vf2 ;fdu|L, s[lif cf}hf/,  aLp aLhg cflb lblGyP / rflxg] cfwf/e"t ;+/rgfsf] lgdf{0f /fHo sf] lhDd]jf/L x'lGyof]  .  rGb|u'Kt df}o{ ;fdfGo hgtf sf 5f]/f lyP / s'g} /fhf h:tf] s'g} b}ljs clwsf/sf ;fydf pgsf] ub\bL /f]x0f ePsf] lyPg .  pgsf] /fHof/f]x0f Ps k|sf/sf] s|flGtg} lyof] . t/ To; sfndf JolStsf nflu xfdLx?n] a'emg] u/]sf] /fhgLlts :jtGqtf lyPg .

;fd|fHox? t klxnf klg lyP h:tf] ls /f]dg ;fd|fHo / To; e+bf cl3 cn]Sh]+8/n] ljZj ljho cleofgdf cGtu{t  k'jL{ efudf /x]sf b]z x? dfly ljho k|fKt u/L  lgdf{0f ug{ vf]h]sf] ;fd|fHox? pbfx/0fsf] ?kdf lng ;lsG5  . t/ To; a]nfsf] ;fd|fHojfbL Joj:yf sf] hudf ;fd+tL Joj:yf lyof] . ;fd+t x? ;d|f6 nfO{ s/ lt/L cf cfkm\gf] :yfgdf zf;g uly{P . ;fd+tjfbdf lgjf{xd'vL cy{t+qsf] k|wfgtf x'G5 .

o:t} P]ltxfl;s kl/j]zdf sfn{ dfS;{ n] ;fd+tL / k+hLjfbL sfnsf] cWoog ub}{ bf; s]lk6n nufot cGo sOog s[lt n]vL zf]if0f o'St k'++hLjfbL Joj:yfsf] ljsNksf] ?kdf zf]if0fljxLg j}1flgs ;dfhjfbsf] cjwf/0ff cuf8L NofP .

dfS;{ eGbf klxnf klg cfw'lgs ;dfhjfbL lr+tsx? lyP . ;+t ;fOdg, rfN;{ kmf]l/o/, /fa6{ cf]jg / pgL x? eGbf klg cl3 Kn]6f] / yfd; df]/sf] gfddf cfp+5 . jxfF x?n] cfkm\gf] lr+tg / n]vgdf cf cfkm\gf] df8n k|:t't ug'{{ ePsf] 5 .

s|dzM

;l/tf lu/L


Comments

Popular posts from this blog

What triggered the rage?

Some days ago I posted a tweet saying that the national unity can be strengthened in the country by sharing the symbols of dress and language of two different and distinct peoples as the official symbols of Nationalism. What happened immediately after that was surprising as well as shocking. There was a kind of flash flood of tweets directed to me and submerging me. I was getting breathless as I was trying to read each and every one of them. But before I could finish one, another one was there. Huge number of tweets in replies  coming like shells of bomb with super speed was not some thing natural, and as someone tweeted afterwards that nearly 300 tweets per minute were coming to me.They were hurting me and making my soul bleed in pain. I then     realized what  the rage of racism and hatred could be like and how powerful the hidden rage can be when it explodes all of a sudden like a volcano . I also realized that how disastrous the impacts   could be upon a supposedly vulnerabl

राष्ट्रपतिको दायित्वः पुनर्निर्माण वा विनिर्माण

राष्ट्रपतिको दायित्वः  पुनर्निर्माण वा विनिर्माण ( राजाले आर्जेको मुलुकमा एक जना समान्य नागरिक राष्ट्रपति भयी राष्टप्रमुख बनेका छन।अहिले राष्ट्रपतिज्यूले हतारमा उठाएको आफ्नो कदमले गर्दा अपठ्यारोमा परी सक्नु भएको छ । वहाँ त्यस बाट आफू कसरी निस्कनु हुन्छ वा देशलाई निकास दिनका लागि कसरी अगाडी बढनु हुन्छ ? सर्वाधिक महत्वको विषय हुन पुगेकोछ । वहाँको कदमले प्रमाणित गर्नेछ, वहाँँ राजा जस्तो बन्दी हुनु हुन्छ वा कानूनको अधिनमा रही स्वयं पनि स्वतन्त्र हुनुहुन्छ र सबैको स्वतंत्रता सुरक्षित राख्नुहुन्छ । वहाँको कदमले दर्शाउनेछ कि वहाँ हिजो को नेपाल को विनिर्माण गरी नया नेपालको निर्माणका लागि मार्ग प्रशस्त गर्नु हुनेछ वा हिजोकै नेपालको पुनस्र्थापनामा लाग्नुहनेछ । पुननिर्माणले मुलुक लाई यथास्थितिवाद तिर धकेल्छ भने विनिर्माणले जनताले अपेक्षागरेको नया नेपालको निर्माणको जग बसाल्छ।)  राजाले आर्जेको मुलुकमा एक जना समान्य नागरिक राष्ट्रपति भयी राष्ट्रप्रमुख बनेका छन। विजीतहरुको मुलुक (एयककभककष्यल)लाई सबैको देश (अयगलतचथ) बनाउन्को बीडा राष्ट्रपतिज्यूले थाम्नु भएकोछ र त्यो काम आफूमा स्यानो र सजिलो काम

विदेशमा महिला कामदार- उमेरहदबंदी को अर्थराजनीति

अन्नुपुर्ण पोष्ट २०६९ साउन २९ गते, AUGUST 13, 2012,MOONDAY मा प्रकाशित लेख  खाडी मुलुकमा नेपाली महिलाका लागि रोजगारको पर्याप्त अवसर छ, तर घरेलु कामदारको सुरक्षित र मर्यादित रोजगारका लागि सम्झौता गरी पठाउने व्यवस्था नगरी उनीहरु लाई रोक्नु धेरैका लागि रोचक र लाभदायी अर्थराजनीति हुन सक्दछ।   विदेशमा महिला कामदार-उमेरहदबंदी को अर्थराजनीति   - सरिता गिरी          घरेलु कामदार भई वैदेशिक रोजगारका लागि जान खोज्ने नेपाली महिलाको उमेर हद ३० वर्ष तोक्ने नेपाल सरकारको १० बुँदे निर्णय महिला समानता र स्वतंत्रता को अधिकारमाथि ठाडो आक्रमण हो । माओवादी दल जसले हिजो कम्यूनिष्ट क्रान्ति र महिला उन्मुक्तिको नारा दिई उनीहरुलाई बन्दूक बोकेर सशस्त्र हिसां गर्न सिकायो, सत्तामा गएपश्चात् उसले तिनैमािथ बुर्जुवाबादी, सामन्तवादी र पितृसतावादी नीति कसरी अख्तियार गर्नपर्याे, सरकारको यो निर्णय अन्तिरम संविधान र वैदेशिक रोजगार ऐन २०६४ विपरीत छ । तर कानूनभंदा पनि आदेश र निर्देशनको आधारमा शासन चलाउने परम्पराको जरो नेपालमा गहिरो रहेको छ । दिनै पछि बाँच्नका लागि संघर्ष गरीरहेको समान्य जनता र वैदे