Skip to main content

म संसद पदका लागि स्वतन्त्र उम्मेदवार किन

 म संसद पदका लागि स्वतन्त्र उम्मेदवार किन 


म संसद पदका लागि स्वतन्त्र उम्मेदवार किन 

बस्तीपुर , सिरहाको गिरी परिवारमा बुहारी भयी आयी सके पछि २०३६ साल देखि कुनै न कुनै रुपमा नेपालको लोकतांत्रिक आन्दोलन सीत म जोडिएको छु । २०४६ सालको जन हान्दोलन मा काठमांडौको सडकमा ओर्ली एक आम नागरिक सरह जन आन्दोलनमा भाग लिएको छु । २०४६ साल पछि नेपाली कांग्ेस को सदस्यता ग्रहण गरी लगभग ६ साल सम्म नेपाली कांग्ेसको क्रियाशील सदस्य भई कार्य गर्रे । तर मन मा उकुस मुकुस रही रहन्थियो । लाग्थियो नेपालमा जुन प्रकारको विविधता रहे छ , त्यसलाई केन्द्रीकृत शासन प्रणाली ले न्याय दिन सक्दैन । मुलुकमा संघीयता चाहिन्छ , जस्तो लाग्थियो । नेपाली कांग्रेस का स्वर्गीय नेता चक्र प्रसाद बास्तोला संग एउटा मिटिंगमा संघीयता र जीवंत लोकतन्त्रको अपरिहार्यताबारे कुरा गर्दा ,वहाँ ले भनी हाल्नु भयो , सरिता तिमी कस्तो सपना देखि रहेको छौ , नेपालमा तिमी ले भने जस्तो  लोकतन्त्र  र संघीयताको कुनै समभावना छैन । म मौन भयी हालें। उक्त कथन चक्र दाईको स्वीकारोक्ति थियो कि हामी सीमित लोकतन्त्र मा बाच्ची रहेका छौं । यो २०५२ साल तिरको को घटना हो र यस्को मेरे  युवा मन मस्तिष्कमा गहिरो छाप पर्यो । 

शायद मलाई मेरो आफ्नो सपनामा विश्वास थियो । २०५२ साल तिर संघीयता  पक्षधर पार्टी नेपाली कांग्रेस बाट चुपचाप निस्की नेपाल समाजवादी जनतादलमा प्रवेश गरें । तत्कालीन प्रधानमंत्री गिरिजा बाबुले दुख व्यक्त गरेको थाहा पाएँ । पछि नेपाल सद्भावना पार्टी र नेपाल समाजवादी जनता दल र्मा कीकरण भई कायम भएको नेपाल सद्भावना पार्टीमा संघीयता र जीवन्त लोकतन्त्रका लागि निरन्तर काम गरें  र आज मुलुकमा स्वायत्त स्थानीय सरकार सहितको 

कांग्रेसमा भन्न न सक्ने कुरा हरु सद्भावना पार्टी मा बोल्न थालें , अनि थाह भयो अभिव्यक्तिको स्वतन्त्रताको महत्व । सदभावनामा मन मा लागेका राजनीतिक विचारहरु अभिव्यक्त गर्दा  असीम स्वतन्त्रताको अनुभुति हुन्थियो । माओवादी जनयुछ को पृष्ठभुमिमा २०५८ सालमा राजतन्त्र निरंकुश भए पछि ऐतिहासिक जनआन्दोलनको सिलसिला प्रारम्भ भयो । उक्त जन आन्दोलनमा आन्दोलन र आगामी राजनीतिको रुपरेखा कोर्न का लागि गठित सात सदस्यीय दलीय कार्यदलमा निरन्तर ५ वर्ष कार्य गर्न मोका पाएँ । अब २०७२ सालको संघीय लोकतांत्रिक गणतन्त्र को संविधान जारी भए छ । कुनै संविधान आफुमा सम्पुर्ण हुन्दैन  । यो संविधान पनि जनता को न्याय र अधिकारका दृष्टिकोण बाट अपुग छ । त्यसैले यस निर्वाचन क्षेत्रका माननीय स्वर्गीय प्रदीप गिरी जी ले उक्त संविधानमा हस्ताक्षर गर्नु भए न । मधेशवादी दल हरु त उक्त संविधानको विरोधमा आन्दोलन मा छंदै थिए । तर अपुग भए पनि यो संविधान हामीले स्वीकार गरेका छौं किन भने यस संविधान अन्तर्गत मुलुक संघीय लोकतांत्रिक गणतन्त्र भएको छ । 

यस संविधानमा मधेश को पहिचान स्थापित भएको छ । मधेश मा निर्वाचन क्षेत्र को संख्या बढाइएको छ । धेरै हद सम्म नागरिकताको समस्या समाधानपनि समाधान हुन गयी रहेको छ ।  संघीय मधेश प्रदेश लगायत अन्य प्रदेश हरुमा मा विभिन्न समुदाय बीच सामाजिक सद्भाव संघीयताले गर्दा खलबलिएको छैन र जनता तथा सामाजिक अभियन्ताहरुले  शांतिपुर्ण तरीकाले आफनो अधिकारका लागि विभिन्न प्रकारका आन्दोलन पनि अगाडी बढाइ रहेका छन । हामी मधेशको सम्पर्क भाषा हिंदीमा पनि संसद र प्रदेशमामा शपथ लिन र मंतव्य राख्न स्वतन्त्र भई सकेका छौं ।  

तर प्रश्न के छ भने केत हामी राजनीतक रुपले पूर्ण स्वतन्त्र छौं ? संसदमा मेरो सदस्यता खारेज गर्न जे जस्ता गतिविधि भए , त्यस बाट प्रमाणित हुन्छ , हामी संसदमा पनि संविधान सम्मत ढंगले आफ्नो विचार अभिव्यक्त गर्नका लागि स्वतज्त्र छैनौं र जहाँ राजनीतिक स्वतन्त्रता हुंदैन , त्यहाँ राजनीतिक, आर्थिक र सामाजिक न्याय कदापि पनि प्राप्त हुंदैन । राजनीतिक स्वतन्त्रताको पहिलो खुडकिलो विचार र अभिव्यक्तिको स्वतन्त्रता हो ।


१। राजनीतिक स्वतन्त्रता र न्यायका लागि मेरो स्वतन्त्र उम्मीदवारी 

राजनीतिक न्यायको पहिलो शत्र्त हो राजनीतिक स्वतन्त्रता । अभिव्यक्ति र विचारको स्वतन्त्रता बिना राजनीतिक स्वतन्त्रता हंंदैन । संसदमा जब मैले भनें नेपालको नया नक्शा ऐतिहासिक प्रमाण र दस्तावेज को श्रोत समेत संशोधन प्रस्तावमा खुलायी दिनुस। जग जाहिर छ कि चुच्चे नक्शाा बारे नया संशोधन प्रस्ताव १८१६को सुगोली संधिको आधारमा अगाडी बढाइएको छ तर सरकार चुच्चे नक्शाको श्रोतको रुपमा १८१६को सुगौली संधि उल्लेख गर्न तैयार भए न । मेरो बुझाईमा त्यस्को  महत्वपुर्ण कारण उक्त संधिमा मधेशी संग विभेद नगर्ने बारे उल्लेखित धारा रहेको छ । संसदमा मेरो दोस्त्रो प्रस्ताव थियो कि यदि नेपाल राज्यले मृत भई सकेको १८१६को सुगोली संधि लाई पुनर्जीवित गरी रहेको छ भने उक्त संधि लाई समग्र रुपमा जीवित गरी मधेश र मधेशी संग सदियों देखि भई रहेको   विभेदहरु को पहिचान गरी , तिनीहरु लाई लिपीबद्ध गरी हरेक प्रकारको विभेदको उन्मुलन गरियोस । हामी बिर्सनु हुंदैन कि मधेश वैधानिक रुपले  नेपालको  हिस्सा सन् १८१६ को सुगोली संधि पछि भएको हो र उक्त संधिमा स्पष्ट रुपमा उल्लेख गरिएको छ कि सुगौली युद्धको कारणले मधेशी हरु संग नेपालमा कुनै विभेद राज्यले गर्नु हुंदैन । मधेश र मधेशीको पहिचान र समान अधिकारको आन्दोलनको आधार उक्त सुगोली संधिको दस्तावेजनै हो ।तर इतिहासका किताब हरुमा यी कुरा हरु लुकाइएको छ । मधेशी शोषित छ , पीडित छ मात्र सुनाइन्छ तर त्यस्तो किन र कसरी यस्तो हुन पुग्यो , आम जनता लाई जानकारी  छैन । मैले उक्त ऐतिहासिक सत्य  ससदमा प्रवेश गराएँ , अनि दंडित भएँ । मेरो सासद सदस्यता खारेज  भयो तर सत्य उजागर भएको छ । सत्यको आधारमा लोकतन्त्र ,मुक्ति,  समानता र न्यायका  लागि सघर्षको बाटो फराकिलो र उज्यालो भएको छ ।त्यो ससदमा गरेको संघर्षको उपलब्धि हो । 

संसद भनेको जनताको आवाजको अभिव्यक्ति गर्ने सर्वोच्च निकाय हो । संसद बहिस्करणमा परेका मधेशी, आदिवासी ,जनजाति र महिलाका लागि सत्य र तथ्यको आधारमा आवाज उठाउने सर्वोच्च निकाय हो तर त्यहाँ हाम्रो स्वतन्त्रता लाई संकुचित गरिएको छ । अर्थात् संसद हाम्रा लागि आज पनि स्वतन्त्र थलो बन्न सकेको छैन । हामी जन प्रतिनिधिहरुको अभिव्यक्ति लाइ राजनीतिक दलको नेतृत्वले संविधान  विपरीत विभिन्न तरीकाले सीमित र संकुचित गरी दिएका छन । हाम्रो आवाज संसदमा स्वतन्त्र छैनं । हामीहरुले हिंदीमा बोलेको कुरा संसदको रेकर्डमा राखिन्न । अभिव्यक्ति  अर्थात्  विचारको स्वतन्त्रता राजन्तिक न्याय र राजनीतिक स्वतन्त्रता को पहिलो शत्र्त हो । राजनीतिक स्वतन्त्रता बिना राजनीतिक , आर्थिक र सामाजिक न्याय पाउन असम्भव छ ।  राजनीतिक , आर्थिक र सामाजिक न्यायका लागि राजनीतक स्वतन्त्रता को हक माथि पुनः दावी गर्दै मैले संसद पदका लागि सिरहा जिल्ला को क्षेत्र नं १ बाट स्वतन्त्र उम्मीदवार भई तपाईं हरु समक्ष प्रस्तुत भएको छु ।

क्रमशः


Comments

  1. कुरो केहि हदसम्म ठिक्कै लाग्यो ।।। राम्रो काम गर्दै जानु, हामी (लहान नगरबासी) पक्कै पनि विचार पुर्याउने छौँ । अर्को कुरा मधेशको भाषा हिन्दी भन्दा पनि मैथिली हो भन्ने कुरा हजुरलाई अवश्य थाहा होला भन्ने हामी आशा गरेका छौं ।

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

What triggered the rage?

Some days ago I posted a tweet saying that the national unity can be strengthened in the country by sharing the symbols of dress and language of two different and distinct peoples as the official symbols of Nationalism. What happened immediately after that was surprising as well as shocking. There was a kind of flash flood of tweets directed to me and submerging me. I was getting breathless as I was trying to read each and every one of them. But before I could finish one, another one was there. Huge number of tweets in replies  coming like shells of bomb with super speed was not some thing natural, and as someone tweeted afterwards that nearly 300 tweets per minute were coming to me.They were hurting me and making my soul bleed in pain. I then     realized what  the rage of racism and hatred could be like and how powerful the hidden rage can be when it explodes all of a sudden like a volcano . I also realized that how disastrous the impacts   could be upon a supposedly vulnerabl

राष्ट्रपतिको दायित्वः पुनर्निर्माण वा विनिर्माण

राष्ट्रपतिको दायित्वः  पुनर्निर्माण वा विनिर्माण ( राजाले आर्जेको मुलुकमा एक जना समान्य नागरिक राष्ट्रपति भयी राष्टप्रमुख बनेका छन।अहिले राष्ट्रपतिज्यूले हतारमा उठाएको आफ्नो कदमले गर्दा अपठ्यारोमा परी सक्नु भएको छ । वहाँ त्यस बाट आफू कसरी निस्कनु हुन्छ वा देशलाई निकास दिनका लागि कसरी अगाडी बढनु हुन्छ ? सर्वाधिक महत्वको विषय हुन पुगेकोछ । वहाँको कदमले प्रमाणित गर्नेछ, वहाँँ राजा जस्तो बन्दी हुनु हुन्छ वा कानूनको अधिनमा रही स्वयं पनि स्वतन्त्र हुनुहुन्छ र सबैको स्वतंत्रता सुरक्षित राख्नुहुन्छ । वहाँको कदमले दर्शाउनेछ कि वहाँ हिजो को नेपाल को विनिर्माण गरी नया नेपालको निर्माणका लागि मार्ग प्रशस्त गर्नु हुनेछ वा हिजोकै नेपालको पुनस्र्थापनामा लाग्नुहनेछ । पुननिर्माणले मुलुक लाई यथास्थितिवाद तिर धकेल्छ भने विनिर्माणले जनताले अपेक्षागरेको नया नेपालको निर्माणको जग बसाल्छ।)  राजाले आर्जेको मुलुकमा एक जना समान्य नागरिक राष्ट्रपति भयी राष्ट्रप्रमुख बनेका छन। विजीतहरुको मुलुक (एयककभककष्यल)लाई सबैको देश (अयगलतचथ) बनाउन्को बीडा राष्ट्रपतिज्यूले थाम्नु भएकोछ र त्यो काम आफूमा स्यानो र सजिलो काम

विदेशमा महिला कामदार- उमेरहदबंदी को अर्थराजनीति

अन्नुपुर्ण पोष्ट २०६९ साउन २९ गते, AUGUST 13, 2012,MOONDAY मा प्रकाशित लेख  खाडी मुलुकमा नेपाली महिलाका लागि रोजगारको पर्याप्त अवसर छ, तर घरेलु कामदारको सुरक्षित र मर्यादित रोजगारका लागि सम्झौता गरी पठाउने व्यवस्था नगरी उनीहरु लाई रोक्नु धेरैका लागि रोचक र लाभदायी अर्थराजनीति हुन सक्दछ।   विदेशमा महिला कामदार-उमेरहदबंदी को अर्थराजनीति   - सरिता गिरी          घरेलु कामदार भई वैदेशिक रोजगारका लागि जान खोज्ने नेपाली महिलाको उमेर हद ३० वर्ष तोक्ने नेपाल सरकारको १० बुँदे निर्णय महिला समानता र स्वतंत्रता को अधिकारमाथि ठाडो आक्रमण हो । माओवादी दल जसले हिजो कम्यूनिष्ट क्रान्ति र महिला उन्मुक्तिको नारा दिई उनीहरुलाई बन्दूक बोकेर सशस्त्र हिसां गर्न सिकायो, सत्तामा गएपश्चात् उसले तिनैमािथ बुर्जुवाबादी, सामन्तवादी र पितृसतावादी नीति कसरी अख्तियार गर्नपर्याे, सरकारको यो निर्णय अन्तिरम संविधान र वैदेशिक रोजगार ऐन २०६४ विपरीत छ । तर कानूनभंदा पनि आदेश र निर्देशनको आधारमा शासन चलाउने परम्पराको जरो नेपालमा गहिरो रहेको छ । दिनै पछि बाँच्नका लागि संघर्ष गरीरहेको समान्य जनता र वैदे